Merhabalar bende covid pozitif çıktı 2. Günü bugün banada bugün doktor oksapar 4000sc önerdi ama herhangi bir test vs yaptıramadım karantina olduğu için ve doktorum reçete de yazmadı eczaneden al kullan şeklinde oldu ben şaşkınım ne yapmam gerek bilemedim !??