Gozde42 herkeste var aslında. 1:10000 çıkanın da bebeği sendromlu doğabilir. Sadece risk durumunu belirtir. Tanı olmadığı için, kimse bebeği %100 sağlıklı mı bilemez. Bu durum size ve düşüncenize kalmış. Genetik testi yaptırıp içinizi rahatlatabilir veya ultrason verilerine güvenip doğumu bekleyebilirsiniz.