Gamzemlk Güzel anneler merhaba 🌸 Yavaş yavaş hazırlıklarımı tamamlıyorum hastane çıkışı almadım 10′lu takım sizce şart mı yoksa 5′li alsam yeterli mi
Clementinee Gamzemlk 10 lu takım aldım o kadar gereksiz ve pahalı ki canım keşke almasaydım diyorum. 😅 ama tercih meselesi
deletedmom87894 Gamzemlk ben 5 lü aldım cnaım açıkcası gereksiz buluyorum zaten herşeyi var 10 luda olması gereken😂ağız mendili battaniyesi zıbını ayriyetten alıyoruz zaten 10 lar gereksiz pahalı
Sinem_20 Gamzemlk ben 1 tane 10′lu 2 tane 5′li aldım 10′lunun tek farkı penye battaniyesi bence gerek yok yani 5′lide olur😊 şimdi olsa bende almazdım😁
Leylayz Gamzemlk bende 10 lu takım almadım hiç ayrı parçalar şeklinde ihtiyaç olanları aldım bence gereksiz ve çok fazla parça var
Gamzemlk deletedmom87894 dimii zaten eldiven,şapka ,battaniye, zıbın bunları aldım o zaman almiim en iyisi belki iki tane 5li alırım🌺
Ezgiduru Gamzemlk 10 lu da ekstra battaniye oluyor sadece penye. Eger ayri alirsaniz 5 li de isinizi gorur
Gamzemlk Deletedmom627372 ah şuan resmen 300-350 TL cebimde kaldı hahahh :))) evet 5li almak daha mantıklı 🙏😊
guzelbebegimmmmm Gamzemlk 10lu takım o kadar pahalı değildir ya😄 ben 150 liraya aldım geçenlerde ebebekten
Gamzemlk guzelbebegimmmmm ya sitelere baktım iki tane mutlaka olması gerekiyo yaziyor e nerden baksan 300 TL ediyor :))
Busakkk Gamzemlk bende 5liden yana kullandım tercihimi zaten battaniyesi ağız bezi vs ayrı ayrı alıyoruz illaki 10lular aşırı pahalı