Gzmlerce Arkadaslar gunde kac kez yasiyorsunuz nasil bir his bazen bebek hareketiyle karistiriomuyum dir dusunuyorum icerde gerinio muu kasiliomuu cozemiyorum😞
Happybsrn Gzmlerce evt 25 mi 26 da yaşadım kendini topluyordu sonra geçti 28 de yine başladı 29 Dayim arada yapıyo yine biraz azaldı,
Gokcemcelik Gzmlerce cnm benm 28nci haftadan beri var 31+2 oldim . 28den beri nst ye giriyorum kan idrar veriyorum nedir sebep diye ama sebebi yok . Sancım çıkmıyor rahim ağzı iyi açılma yok . Bugün doktorum kasılma önleyici başlattı . Günde 15 sefer oluyor demiştim doktora
Baranbebek Benim de vardı doktorum endol başladı çünkü rahim ağzım kısalmisti. Şuan bayağı bayağı azaldı. Endol fitil, Progestan ve magnezyum kullanıyorum.
ipekveatlas ben de bununla ilgili baslık acıcaktım. ben daha 25+3 üm ve dünden beri bebeğim kendini taş gibi yapıp bırakıyor karnım rahatsız oluyor. bu kasılma mı oluyo kızlar? bilenler yazsın lütfen çok strese girdim
Gzmlerce ipekveatlas evet kasılma oluyor ben bugun doktoruma yazdim ki dedigim gibi serklajliyim erken dogum riskim var zaten . Gece oldu benim 3-4 kere uyandm bi baktm karnim yamuk neyse okdr kasilma sorun yaratmaz dedi ve kullandigim bir ilac vardi onun dozunu artirdi cumartesi kontorlum var bakalm 😢
ipekveatlas Gzmlerce of ama benim hic biseyim yok ne ilaç ne serklaj. risk falan söylemdiler bana hersey yolunda demisti doktor geçen cuma ama dünden beri cocuk icerde resmen kasılmaktan bi hal oldu yeri daralmıs gibi
Gzmlerce ipekveatlas yazabilosaniz yazin yada soda icin faydasi oluyormus doktorunuz daha iyi bilir tabiki bu haftalarda yalanci kasilmalarda basliyormus normal surec sizinki olabilir
Gzmlerce Gokcemcelik cok ilginc bisey ya cozemedim valla bende dedigin gibi bende gunde 3 kez iciyorum hap magnezyum falan umarim erken dogumu tetilkemez bizim icin
Gokcemcelik Gzmlerce benm 2. Gebeliğim ilkinde 33. Haftada olmustu sancım filan çıkmıştı hastanede yatmıştım çözülmüştü . Bunu anlayamadım bende inanki ve çok fazla post var bu şekilde 🤷♀️