Mnk16 Kızlar internetten baktım 11. Hafta ve sonuna kadar kan artışı dolayısıyla baş ağrısıyla görülebiliyormuş ama dayanamıyorum artık dün akşamdan beri geçmek bilmedi şakaklarım, ensem yüzüme kadar indi ağrı yaşayan var mı ve çözümü olan
angelicaa Migrenim olduğu için nerdeyse 14. - 15.haftaya kadar her günüm şiddetli baş ağrısı ile geçti. Evde olduğum için şanslıyım yatarken enseme ya da şakaklarıma buz uyguluyordum biraz rahatlatıyordu ama kesinlikle geçmiyor. Doktorum parol içebilirsin demişti dayanamayıp 2 kez içtiğim oldu. Maalesef pek çözümü yok umarım yakın zamanda geçer sizin de baş ağrınız.