Dilek1001 Kızlar 5+3 hamileyim adetime göre bugün ilk kez ultrasona girdim 4 haftalik dedi kesenin yerleşmesi suyu iyiymiş böyle bir durum yaşayan var mı???
FKHA Dilek1001 evet benim de 5+6 olmam gerekirken 4+6 çıkmıştı. İlk haftalarda böyle olabiliyor sonradan gününü yakalayabilir demişti doktor benim ki yakaladı ama yakalamasa bile sorun değil geç döllenme olmuştur 😊