Melisssssss canım ben gebeliğimin başından ve 16. Haftama kadar o iğneyi vurdurdum. Progestan hala günde dört tane alıyorum fitil. Kanama alanın vardır o geçsin diye doktorun vermıştır gelen kanama da fitil koyuyorsun ya içerdekini temizlemişsindir. Bende de öyle oldu ondan biliyorum iğne keser bir kaç güne. Ama kırmızı kanaman olursa eğer doktoruna git hemen.