Es-d bende 37+5 im. Bu sabah benimde öyleydi, gece yorgunluktan o kadra bayıldım ki, sabah kalkınca hareket alamayınca çok korktum.doktorum gel hemen nst ye gir dedi. Biseyler yedim, biraz konuştum, sonra hanımefendi tekme attı.
Doktora gitmedim, takip et dedi. Sıkıntı yapmayın kendinize. Bu haftalarda inanılmaz uyuyolar.
3 4 saat hareket alamazsan kesin haber ver dedi. Si stres oldukça onda stres oluyo, önce sakinlik sonra bekleyin☺️