Hatice2780 benim ilk gebeliğimde sezeryan oldum bu ikinci gebeliğim ve yurtdışında yaşıyorum burda sezeryanı zor durumda kalmadıkca yapmıyolarmış ama ben normal doğum esnasında bişey olur diye çok korkuyorum burda doğum yapanlar epiduralli normal doğum yaparlar diyolar o yüzden kafam çok karışık acaba dikişlerime bişey olur mu