supermommm Arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı 34+5haftalık hamileyim. Doktor karın kısmı biraz gelişmemiş ama düzenli beslenme ile toparlar falan dedi ama kafam çok karıştı başına böyle bişey gelen var mı
gldn065807 supermommm banada 27 haftamda 1 hafta geri beslenmeni arttir dedi ceviz badem fındık tabiki bunlar çiğ olacak şekilde protein ağırlıklı beslen dedi bakalım yarın kontrolüm var ne durumdayız
Kubraakk supermommm canım bana da 30 haftalıkken karın çevresi 1 hafta geride dedi küçük dedi bende kafaya takmıştım ama düzene giriyor merak etme günde bi tane maden suyu ve muz tükettim bide süt ceviz tükettim arayı kapattı yanı düzene girdi
supermommm Kubraakk 2 hafta sonraya gel dedi yemene dikkat et dedi maden suyu iç dedi işte dikkat edeceğim canım çok degil dedi zaten kapatır arayı daha haftan var dedi ama kafaya takıyor insan
Kubraakk supermommm kafana takma canım takınca stres yapınca emin ol bebek etkileniyor çok fark yokmuş bak sende de muz maden suyu süt tüketimine devam et protein tüket bebek toplar kendıni şuan 35 haftalıgız bizde arayaı kapattı topladı Allah’a şükür
gldn065807 supermommm amin amin hepimiz canım valla ben kafama takmıyorum elimden geldiği kadar beslenip dikkat ediyorum diğer hersey Rabbımin hikmeti yani yapacak bisey yok başka