catwalk Herkese merhaba.zamlardan sonra doğum ücretleri hakkında bilgi alan var mı arkadaşlar.yada yeni doğum yapan?hastanenin hijyen ve tutumuyla ilgili Bilgisi olan?yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Msraus catwalk evet ben aldım fiyat normal 6600 sezeryan 5900 olmuş devasa bir artış var muayane ücretide 235 olmuş baya abarttılar
Duygudikicidkc Ücret bilmiyorum ama arzu diye bir bayan var bide Aysel diye onların iyi olduğunu duydum hijyen olarak iyi olabilir ama en eski doqum hastanesi olduğu için bi tık eski olabilir odalar falan geçen arkadaş öle dedi