Asli06 Merhaba arkadaşlar iki gün ani kanamam geldiği için hastanede yattım çok şükür kanım durduruldu hastaneden taburcu oldum fakat lavobaya girip çıktığımda kahverengi lekelenmeler oluyo bunlar normal mi yaşayan varmı ?
Melisabekir2323 Canım bende de oldu 25 haftalar da falan bende hastane de yattım çıktım lekelenmem 30 haftaya kadar sürdü çok şükür şuan 37 haftalığım bişey yok
Melisabekir2323 Asli06 canım doktor dan doktor a değişir ama doktorum korkulacak bişey olmadığını demişti bana
Aselinkooo Bilgim yok ama yorumları okumaya geldim. Bende plesenta previaym. Doktorunuz Bi ilaç vermedi mi lekelenme için ne dedi nelerden sakınıyorsunuz?
Ilkmeyvem Asli06 2 kere hastaneye yattım plesanta kanamasından lekelenmelerim hep oldu doktor aktif kan olmadığını dile getirdi ağır iş ev işi yapmak yasak 🚫