Ibooya Ben de devlette kalp atışını duymadım bana sadece iyi denildi sonra ben eşim de duysun bir de kalp atışını da duyarım diye de Yaşam’a gittim orada kalp atışını duymadığımı söyledim doktor da bana artık bebeğin kalp atışlarını duyurmuyoruz sadece ekrandan sağlıklı bir şekilde atıp atmadığına bakıyoruz bebeğe zararlı dedi ama çevrem de birkaç kişi var benim gibi devlette takip olan ama onlar kalp atışlarını duymuşlar bilmiyorum kafam çok karışık hangi doktor doğru söylüyor kim söylemiyor anlayamıyorum