Merhaba şimdi ben 19 Nisan adet tarihim geç döllenme diyip sisteme 23 Nisan girmişti doktor şimdi ben hangisini baz alıcam sistemde 23 Nisan diye bazla gidiliyor usg 38 haftalık diye çıkıyor acaba bebiş geridenmi geliyor ben anlamadım 19 Nisan baz alırsak 41 haftalık olucam 2 hafta sonra 23 Nisan göre hesaplanırsa 3 hafta sonra 41 olucam ama bebeği etkilermi bilemedm