arzm28 Kizlar 2 gundur agzmda aci tat var neden boyle anlamdm su bile acı geliyor hic yaşayan oldu mu tum tuhafljlar beni mi buluyor 😁😁
Esmaonur arzm28 benimde boğazımda vardı, sürekli naneli şeker emiyordum acılığı bastırsın diye. Doktora sordum ilaçlardan mı acaba diye, gebelikten dedi genelde oluyormuş. Bi iki ay o şekilde devam etti sonra geçti benimki
glsmaydn38 arzm28 bende ağzımda hep bi Demir tadı sırf o yüzden kan ilacını içmeyi bıraktım bide protein kaynaklı şeyler et tavuk yumurta gibi yiyecekler çok kötü kokuyo hepsi aynı ama kötü kokuyo yiyemiyorum
arzm28 Esmaonur glsmaydn38 aslnda 24 haftalgm ilk kez basima geliyor je bulantim ne kusmam oldu 2 gundur aci bi tat su bile içince tiksinir oldum surekli bir şeyler yemek istyrm agz tadm degssn diye daha neler gorcez acaba hamilelikte 😊
Esmaonur arzm28 bende şu an 26 haftalığım. Hiç bulantı kusma vs yaşamıştım ama dediğim gibi 20. haftalarda oldu bende bir iki ay sürdü geçti sürekli yemek yedim bastırsın diye günde paket paket naneli şeker yedim 😂 bol su içince biraz da olsa geçiyordu bir de karanfil emiyordum