mrvcl9 Kızlar doktor perşembe gününe gün verdi 27 Ocak için Cumartesi günü nst ye giricem bu son nst mi ve doğum gününü verdikten sonra tekrar kontrole çağırıyor mu yoksa doğuma mı alıyor doktorlar
Omerhuma mrvcl9 bana dogumuma uc hafta kala doktr gün verdi. ve doguma kadar hafta da bi kontrole gel dedi canim,
505050 mrvcl9 bende 25 haftayim kararım degismezse sezeryan istiyorum da kaç haftalıkken soylemem gerekiyor
mrvcl9 505050 canım ben 34. Haftada söyledim doğuma ne zaman karar vericez diye sordum o da 36 da çatı muayenesi yapıp karar vericez dedi ben de sezeryan istiyorum diyince ona da gerek kalmadı 😁