Esra2491 93 açlıksa biraz yüksek ama diğer sonucun iyi çıkmış diye biliyorum benim 190 larda çıkmıştı 140 on altında olması gerekiyormuş . Tabi doktor değilim kesin sonuç ondan öğrenirsin ama içini rahat tut bence bi sorun yok
AdenEva Benim de aynı çıkmıştı şekerin düşük biraz dedi doktorum. Ona göre bi kaç tavsiye verdi beslenmeyle alakalı
Oznurack1 dilaaaraozturk olmuyor canım çok iyi gelmiş ben hal ara ara ölçüm yapıyorum kendi şeker yüklememde yüksek gelmişti bayaa diyet ile kontrol altına almıştım.. İçini ferah tut sonuçların çok iyi