minik_mucizemmmm İkili tarama testinin günlerini kaçırdım 13. haftanın sonunda gittim dr a geç kaldınız dedi. şimdi ne yapacağım bebeğimin sağlığını en net nasıl öğrenebilirim?
dilaaaraozturk minik_mucizemmmm detaylı ultrasonu bekle canım orda hepsi çıkıyor zaten en önemlisi de o
DamlaAli minik_mucizemmmm 4lü test de aynı görevi görüyormuş. Onu yaptırabilirsiniz. Sanırım 16.haftada yapılıyor ama yine araştırın tabi
Gozde0010 minik_mucizemmmm 14 haftanin sonuna kadar yapiorlr ben 13 haftamin sn gunuydu yaptrdm yaptilar ozaman uclu iste saha iyi
minik_mucizemmmm Nazlimom içim rahatladı 🥰Doktorum beni o kadar korkuttu ki kesinlikle yaptırmalıydın dedi
elisammmm minik_mucizemmmm Bende iki gün önce yaptırdım doktorum ben yapma gereği bile duymadım dedi sonuçta her türlü kabulüm dedi bilmiyorum gereksiz bir şekilde sizi korkutmuş 😬
glsmwm_ Tarama testleri kesin sonuç vermez zaten detaylıyı aksatmayın ama 😊 sağlıklı doğumlar dilerim 🧚