Melisaaaa3542 bana da yaraların çok acicak ay çok kötü olcak senin için dedi Bi arkadaş valla ağzının payını verdim biraz kırıldı zaten bebeğim küçük destek arıyorum içimi karartiyosun dedim ayrıca yaralarıma öyle Bi sizlama falan yok şimdilik bende senin için dua edicem korkma.ilk sezeryan 3.5 ayda ayaklastim inşallah kolay olur 2. Bebeğim var RABBIM yardımcımız olsun