Arkadaşlar bu hafta 32.haftama giriyorum ve rapor alıcam iş yerine raporu verdiğimiz taktir de muhasebeye gidip çıkış işlemlerini yapıyor muyuz ? Yani işleyiş nasıl oluyor anlatır mısınız ? Çalıştığım yer bana ayın başında muhasebeye gidip hesabını kestirirsin dedi , ama emin olamadım