Bsrasengulll 36+2 haftalık hamileyim bugün kontrolümde 2250 gram dedi normal mi sizce doktor iyi dedi ama üzüldüm zayıf geldi bana sanki
Happybsrn Bsrasengulll burdakiler kötü derse ne olacak 😒 doktor iyi demiş işte,kimsenin bebeği aynı kg da olmuyo malesef ki,benimki de zayıf minyon,burdakiler oooo coşmuş kg su fln🤣 sağlıklı olsunlar yetr
Kizannesi92 Bsrasengulll sağlıklı olması önemli doğuma kadar önde dedikleri bebem 2.900 doğdu beş günlükken yoğun bakıma alındı sağlıklı olması kilosundan daha önemli
Hhilall37 Bsrasengulll YouTube da kaan kocatepe miyadında 2500 gram doğan bebek ile 4000 gram doğan arasında hiçbir fark yoktur önemli olan sağlıklı olması diyordu. Minyon bebek olur sizinkisi de sağlıklı olsun sağlıkla gelsin en önemlisi bu
Bsrasengulll Happybsrn haklısın canım ama burda neler neler okuyorum zayıf geldi biraz süre kısaldı doğuma bakalım sağlıklı olsunda
Bsrasengulll Kizannesi92 rabbim şifa versin inşallah aklına takılıyor insanın işte o yüzden sormak istedim size
yaseminan Bsrasengulll Canım her bebek farklı 1,5-3,5 arası bu haftalarda değişebiliyor evet ortalamaya göre biraz az ama. Genetik faktörlerde göz önünde bulundurulmalı bide bu haftadan sonra bebek haftada 300 gram kadar alıyor beslenmene dikkat et
Prensesannesiii03 Bsrasengulll canm benm bebeğiminde kilosu düşük çıkıyor minyon bir bebek olacakmış bende çok takıyordum ama artık sağlıklı olsun yeter diyorum doğurunca besleriz 😂😂
Bsrasengulll Prensesannesiii03 bende doğunca beslerim dedim içimden ama takmadım da değil eve gelir gelmez muz yedim hemen 😁
Hhilall37 Bsrasengulll hafta hafta hamilelik anlatıyor orda da ortalama kiloyu veriyor bunun yanında alt ve üst kilo sınırını da söylüyor dinleyin isterseniz sizde
Ozlem2206 Bsrasengulll doktor iyi dediğine göre sağlıklı demektir neden üzüldüğünüzü anlayamadım herkes bebeği 4 kilo doğsun istiyor genetik faktörleri unutmayın çünkü 100%100 o etkiliyor iri yada minyon olmasını kıyaslamalar havada uçuşuyor yapmayın şükredin evlat sahibi olamayan insanları düşünün birde🙏🏻 Sizi yargıladığım için söylemiyorum lakin arkadaşım 39da 2750 gr doğurdu sonra 2500 e düştü ama sarılık bile olmadı maşallah gayet sağlıklıydı şimdi 5 aylık topçik gibi oldu😀