CansuDemir herşey Allah ın yarattığı. Herşey ona ait.
Çok güzel anlatmışsın, otu çiçeği güzel anlatmışsın. Sıkıntı yok.
Yarar olsun şifa versin die bir çok bitkiyi kaynatıp içioruZda , herşey Allah ın bize bir nimeti.
Hadi dua okuyarakta içtin. İç. O da güzel bişe.
Benim saçma buldugum ve büyü izlenimi yaratan doğumdan önce iç doğumdan sonra gel çiçeği cıkar çiçek kapanana kadar kanAma olcak şöyle böyle şeyler... bi ot a mı bağlıosun rahminin iyileşmesini.
Onun şifasıda sadece Allah ta , bir otta deil :)