alonee aslında öyle net bir belirtim yok hamileliğimde çok şükür rahat geçiyor öyle mide bulantılarım falan çok çok az oldu. Kız bebek isterdim hep hamile olduğumu öğrendiğimden beri hep kızım diye falan hitap ederken buluyorum kendimi 😂 değişik bi şekilde bilmiyorum ama genede nasip tabi sağlıklı olsun da önemli olan o