Rabia88 Kızımıza isim arıyoruz bir türlü içimize sinmiyor çok zor biseymiş aslında aklımda Elif vardı ama eşimin halası torununa koydu ve açık açık ben baştan söyledim dedi sizce koysam mı çünkü hem soy adı farklı hem farklı şehirdeyiz
YamurKarabulut Rabia88 o kişiden kişiye değişir mesela ben takıntılıyım koymam .. o yüzden de 34 e girmek üzereyim hala kesin bu olacak diyemiyorum isim konusunda 😂
YamurKarabulut Rabia88 erkek canım biz kız olacağına inandırmıştık kendimizi🙂 derin defne felan koyardım 🙂)
Rabia88 YamurKarabulut şuan yolda bile kime carpsam defne diyor aynı dönem doğan çocuklar okulda hep aynı isimler olacak Defne masal Alya Ayla arya 🤔 bizde defne düşündük bı ama çok koyan var
YamurKarabulut Rabia88 ay koyma o zaman hiç sevmiyorum öyle çıkmışsan ismi .. erkekde de eymen asaf miraç 😬