rahimesarp 35+4haftaligim ve vajinada sızlama hissediyorum karnım çok sertleşiyo arada karnimkn alt kısmında çok ağırlık hissediyorum bide sizce doğum belirtisimi yoksa sizlerde yaşiyomusunuz u durumu
bebeliannegeldi rahimesarp ben de 34 olacağım. Aşırı sert karnım vajinaya da baskı oluyor. Göbek deliğimin iki parmak üstü çok ağrıyor. Geçen gittim doktora sancı da çıkmadı. Normal demek ki.