Merve_kurtay baby turco aldım ben henüz kullanmadım bebiş doğmadığı için hem kaliteli hem uygun fiyatlı olduğunu düşünüyorum yalnız biraz pahalanmaya yüz tutuyor gibi fiyatı artmış baby me markasınıda denemek istiyorum elimdeki bitince onuda çok övüyolar. Çevremde heves edip prima alan herkes pahalılığından dolayı yetişemeyip değiştiriyor yani alt tarafı sıçılan bir beze fazla miktarda para ödemeyi saçma buluyorum tercih meselesi tabi😅