Gamzeygc Transferin 9. Günü adetimin de 4 gün gecikmeli oldugu gün oluyor Beta HCG 143 düşük bir deger mi ?
Buzlubadem Gamzeygc gayet güzel bir değer hayırlı olsun. Önemli olan 48 saat so ra değerin 2 ye katlaması. İnşallah böyle devam eder
Gamzeygc Ryhn3838 evet yarın tekrar vericem dün vermiştim çünkü inşaAllah 2 katı artar Allahın izniyle 🤲🏻
Gamzeygc Buzlubadem cok sagolun yarın 48 saat oluyor tekrar vericem inşaAllah saflık ocagında ki doktor kafamı karıstırdı çok düşük bir deger dedi de 😒
Gamzeygc moom222 yaa valla rahatlıyorum ben de öyle biliyorum aslında ama saglık ocagında ki doktor çok düşük deger hamile oldugunu daha kimseye söyleme dedi hatta 🤷🏻♀️
Buzlubadem Gamzeygc asla düşük bir değer deği onlar normal bir gebelikle kıyaslıyorlar o yüzden öyle konuşuyorlar. Asla moralini bozma. Bu süreçte moral de çok önemli. Beslenmene özen göster.
moom222 Gamzeygc sen söyleme cnm benm senden daha düşüktü değerim iki gün sonra yaptım 168 çıktı inemli olan iki katı olması duyurma boşver bn öyle yaptım üç hafta sonra gittiğimde bebeğim 7 haftalikti şimdi 10 😊
Gamzeygc moom222 maşaAllah Rabbim sag saglim kucagınıza almayıda nasip etsin inşaAllahh 🤲🏻🥰 Hepimiz sag saglim kucagımıza alırız inşaAllah..
Aslaninannesi01 Gamzeygc adetinizin 4 gün geçmesini unutun önemli olan transfer günü 9.gun içinde güzel bir deger artış düzenli olur inşallah hayrlı olsun