zgeYcetrk Kızlar merhaba. Hamilelikte baş ağrısı ile basılanı ediyorsunuz. İlaç içmek bize uzak olduğu için. Tecrübeli anneler bilgi verir misiniz ? ☺️
sudamlasi zgeYcetrk ilk önce başımı tülbentle sıkıca sarıyorum 1 saat duruyo geçmezse kalkıp ılık duşa giriyorum ardından uyumaya çalışıyorum geçmiyosa parol içiyorum bazen vicdan yapıp içmiyorum öyle çekiyorum ağrıyı😂
YamurDin zgeYcetrk ben vicks sürüp masaj yapıyorum sonra tülbent bağlıyorum alnıma çok iyi geliyor tavsiye ederim 👍🏼
zulal zgeYcetrk nane yagiyla sakaklari ovarak masaj yapin gercekten iyi geliyor. eger evdeyseniz de sessiz karanlik bi odada uzanmaya calisin.
zgeYcetrk sudamlasi benim de doktorum parol ve minoset içebilirsin demişti çok şiddetli ağrıda ☺️ Teşekkür ederim
Pelomm Aktarda nane yağı taşı var onu kullanabilirsin çok iyi geliyor eğer bulamazsan nane yağı al minicik ağrıyan yerine sür bana çok iyi geldi
HaticEngin Elfu bana yapilacagi soylendi ama sonra karindan bakinca gerek duyulmadi sakincali midir dusuge neden oluyormu die endişelerim vardi