Duygusezer
İri bebeği drlar normal doğuma yönlendirmezler . Sezeryan olması daha doğru olur. Normal doğumu bekledikçe sürekli kilo almaya devam edecek çünkü.
İri diye de erken doğmaz. Benim oğlum 4 kg doğdu . Sezeryan tabi. Şimdiki bebeğimde iri . Ve Sezeryan olacak .
İri diye seviniyor ailem ve bende tabi , çok iri olmasıda normal değilmiş . Çünkü her şeyin bir ortalaması var. 4 hadi 4,500 kg geçmemesi gerekiyor. Çünkü şeker hastalığıyla bağlantılı olabiliyor Allah korusun .
Ben gıda ile alakalı, iri olduğunu düşünüyorum, tabi genetik de olabilir . 190 adamın , 180 kadının bebeğinin uzun ve iri olması beklenir. Biz o kadar uzun değiliz 😅
Hayırlısı işallah