NilayYp bende geçen gün nst hemşire ile konuşurken emzirme hemşiresi olduğunu söyledi. Bende tüp mideli olduğumdan sütümün olmamasından korktuğumdan bahsettim gögüslerim hiç büyümedi falan dedim. Bana gözü bğyük olan daha mı çok görür dedi yada burnu büyük olan daha mı çok koku alır dedi . Çok mantıklı geldi bana. Süt oluşumu bebeğin ve plesantanın vucuttan ayrılmasıyla başlar dedi ve bol bol ten teması gereklidir emzirme için dedi. Sen al kucağına memeye götür zamanla gelecektir ve rahat ol sende herkes gibisin böyle düşün dedi. Bana konuşması iyi geldi . 34 haftadayım inşallah benim içinde süt konusu güzel geçrr