Cgdmustn Arkadaşlar 21+1 haftalık hamileyim sırtımın ortası çok ağrıyor oturamıyorım ve çalışan biriyim masa başında sürekli sandalyedeyim yerimde duramıyorum uzanınca iyi geliyor ama oturamıyorım:( nasıl geçecek yada ilerleyecek mi hep
Minikuzu 9+5 teyim evde biraz dolaniyorm topla yemek yap koltuğa kendimi zor birakiyorm sirt ağrısından daha fazla ilerleyeceğini düşünmüyorum