Evet benimde sürekli belim ağrıyor vücudun dengesi değiştiği için ağırlık merkezi falan ondan dolayı bazılarında ağrı oluyor kaburga ağrısıda yaşadım ama geçti şükür sanırım alışana kadar rahim yukarı çıktıkça organları sıkıştırıyor göğüs altında bi ağrı oluyor inşallah sizinde kısa zamanda geçer