Benimde 10 gündür geçmeyen nefes darlığı, göğüs ağrısı, sırtımdan bıçak saplanır gibi bir ağrı, öksürük, burun akıntısı doktora gitmeye korktum gitsem kesin yatış verilecekti evde 3 çocuk hastanede yatmam mümkün değil… Evde buharlar idare ettim çok şükür doğuma son 3 hafta