Htc14 kızlar ben de ikizlere hamileyim. Bir bebeğimin karnında biraz sıvı birikmiş, doktor kendiliğinden de emilebilir dedi. Rica etsem dua edebilir misiniz? Hepimiz bebeklerimizi kucağımıza vaktinde ve sağlıcakla alalım inşallah. Şimdiden Allah razı olsun.