Elfidam sancı kasılma şikayetiyle gittim doktora önce ultrasonda baktı kahretsin ya rahim de kısalma var Dedi alttan muayene etti kamerayla baktı bir cm açılma var Dedi serum taktırdı ciğer geliştirici yaptı nst de de sancı çıktı ertesi gün sabah erkenden yine gel Dedi yine baktı ultrasondan sonra alttan açılma iki cm olmuş sora seni yatırmak zorundayım Dedi serum iğne ilaç tedavisi gördüm şimdi de yürümüyorum yatıyorum sürekli sancıyı hafifleten bir hap yazdı sancım arttıkça içiyorum üç haftadır böyleyiz işte bir ayağımız hep hastanede