Merve-0535 Tasdoven55 programa göre 8 Haziran görünüyor ❤️ ama 2. Sezeryan olacağı için daha erken olur 😇 20+1 haftayim. Kızım oluyor ❤️🥰🌸
Azra_Mom Tasdoven55 21+1 iz doğum hakkında doktorumla konuşmadık ama sanırım haziranın ilk haftası benim hesaplamalarıma göre 😅
Kubra_elif_ahmet Tasdoven55 1 haziran görünüyor ama önce mi gelir sonra mı bilemiyorum 2 3 gündür haraketleri netleşmeye başladı artık 🤗
Klcaysgl 3 haziran diyor doktorum tabi bunun önce olur yada günü geçer bilinmez bekliyoruz yavruyu sağlicakla cnm 🤗
Smyye1B Tasdoven55 27 Haziran Doğum tarihimiz 😇 Herşey gayet güzel gidiyor 🥰 sabırsızlıkla hareketlerini hissetmeyi bekliyorum 💙👶🏻