Ilkgozagrimiz Canım ben de 30+3 üm protein kaçağım var ve tansiyonumun yükselme durumu var. Dr bana 15/10 olur düşüremezsek alıcaz bebeği dedi. Benim bebeğimde 2 hafta önden gidiyor. Ben de senin gb düşündüğümden dr dedim. 2 hafta önde ama gelişimini son adete göre takip ediyoruz dedi. Önde olan sadece kilosuymuş. Zamanında gelsinler valla şu an tek isteğim bu sen de yorma kendini dinlen canım. Ben tansiyonum yükselmesin diye ne yapacağımı şaşırdım