Merhaba, hamileyken hiç çatlamadım bio-oil kullandım hemde düzensiz , hiç bir şey olmadı. Ama daha ameliyatta karnım kesilir kesilmez çatlamaya başladım fotoğraflardan gördüm kırmızı kırmızı çatlaklar göbeğimde bacağımda.. Ameliyata mı bağlı geçici mi? kilom gittikçe çatlaklar artıyor ne yapmak lazım öneriniz var mıdır?