Lgel canım yanlış yönlendirmek istemem öncelikle doktorun özelse mesaj atıp durumu bildir. Ben 5 ve 6 haftalıkken bi iki kere sütlü kahve renginde leke gördüm çok az. Her seferinde Koşup gittim bir sorun yok dedi ilaç bile vermedi. Şimdi 8+2 deyim dün yine aynı leke oldu mesaj attım doktora. Aktif pembe renk kanama yoksa endişe etme dedi çağırmadı bile. Ama akıntın çikolata eritmiş gibiyse doktora görün belki ilaç verir. Ama kendini yorma. Geçmiş olsun