Yagmurkaragz Bugün 13+0 olduk biz karnım gerildi ve limon büyüklüğünde baş dönmeleri ve bulantılar baya bı azaldı. Siz kendinizde ne gibi değişiklikler hissediyorsunuz karnınız çıktı mı? Bulantı ve baş dönmesi olanlar bitti mi?-
GamzeDurmus Yagmurkaragz bende 13ün içindeyim ama bel ağrılarım hafifledi çok fazla mide bulantım da kalmadı normal midir diye çok düşünüyorum bazen tedirgin de oluyorum
Budiss_Moms Yagmurkaragz hiç bulantım ve kusmam olmadı çok şükür. 12+4 haftayım. Baş ağrısı ve yorgunluk baki kalacak sanırım
Ezgiduru Yagmurkaragz 13+4 bulantilar bitti zaten pek olmamisti. Karnim baya belirgin benm 2. Gebelik diye sanirim 😁 enfeksiyon var su an malesef ilac kullanıyorum. Cinsiyet ogrenemedim 😒
Mantosuzmadonna Karnım çıktı bulantılarım tam gaz devam ediyor ilaç almama rağmen şu an bile uzanıyorum ayağa kalkınca çok kötü oluyorum uyuyamıyorum da böyle berbat bı haldeyim iste
Ezgiduru Mantosuzmadonna ah o kadar iyi anlıyorum ki.. Ilk gebeligimde bende o sekildeydim. Insallah bir an önce biter ❣️
Yagmurkaragz Ezgiduru benimde 3. Gebeliğin ama hiç belli değil karnım ilk iki bebeklerinde de hiç belli değildi 6. Aydan sonra yavaş Yavas belirmeye baslamisti
Yagmurkaragz Ebrucm yaaa ne güzel bende gobusde yok bebeğin cinsiyeti de ve hala bulantılar ara ara yokluyor. Bugün Dr. Gittim ama kesin bişey söylemek yanlış olur dedi bidahaki gidişimde soylicekmis. Kendisi anladı ama bana kesin bişey demek istemedi
Hakanbuse Yagmurkaragz 13+3 deyim karnim belli olmaya basladi cinsiyetini soylemedi doktor 1 ay sonra gel dedi 16. Haftamda gitcem o zaman soyliycekmis bulantim bas donmem ilk zamanlar kadar olmasada devam ediyo yavas yavas kilo aliyorum sanirsam bacaklarim kizariyo catlamaya baslamis yag kullanmaya basladim hemen sizde vicudunuzu yaglayin bence
Yagmurkaragz Hakanbuse benim iki oğlumda da hiç çatlağım olmadı iç karnım genismis. Bana da aynı şekilde 16-17. Haftalarda gittiğimde soylicekmis.
ipekveannesi Yagmurkaragz 14+6 olduk bugün. Şükür bulantılar geçti. Karnımda çıktı görenler anlıyor hemen 😍 doğum 16 temmuz gözüküyor