Lulikli Momyyesraaa ıphone 7 plus kullanıyorum param olsa hemen yükseltirim çünkü neden daha yenisi varken eskisini kullanayım 😂😂 Ama kamerası falan gayet yeterli. Hafızası da benimki 32 64 olsa çok daha yeterli olurdu. Tavsiye ederim uygun fiyatlı ıphone tercihi olabilir.
deletedmom87894 Momyyesraaa 5 senedir iphone 7 kullanıyorum halen memnunum kamerasıda iyi sadece gece pek iyi olmuyor 😂çok telefon kullandım başka marka hepsi en fazla 1 -2 sene gitti bozuldu
Momyyesraaa minikbebegim19 seni sürekli görüyorum kullanıcı adın çok şeker ama neden gülücük attin merak ettm
Momyyesraaa Lulikli aynen yüksek fiyatlı yeni çıkanlar bütçeyi aşıyor biraz daha bekleyin diyorlar ama kriz kapıda resmen eskiden güzeldi herşey
Lulikli Momyyesraaa valla geçen sene 4500e aldım şimdi 7000 olmuş ıphone 7 plus. Iphone kullanmaya 5sle başladım. Sonra 6s sonra 7 plus. Kısacası çok uzun zamandır ıphone kullanıyorum ve daha 1 kere fiyatının düştüğünü görmedim 1 sonraki sene. Maddiyat el veriyorsa almak mantıklı. Çok uzun süre kullanılıyor çünkü
Rabiaa59 Momyyesraaa Iphone 8 Plus kullanıyorum çok memnunum. Kırılmadığı müddetçe değiştirmem para yok çünkü. iPhone dan başka telefon kullanmak istemem alıştım, fiyatlarda arttığı için canım telefonum kırılmazsa başına bir şey gelmezse çok iyi olur 😅
Crystal İphone 11 kullanıyorum. Performans olarak güzel hiç yavaşlama yapmadı. Yıllarca Samsung note serisini kullandım. Onlar kadar kişiselleştiremiyorsun iPhone’u ama hız ve kullanım olarak gayet memnunum . Androidler 2yıla yavaşlama yapmaya başlıyor.