Mlk116 Hanımlar bebekleriniz için hangi şampuanı kullanıyorsunuz? Uni baby ve baby me tavsiye ettiler içeriği temiz diye. Siz ne düşünüyorsunuz yada ilk bebeklerinizde ne kullandınız?
B8use Mlk116 ilk kızıma mustela kullandım hala kullaniyorum 3,5 yaşında 500 ml zaten hemen bitmiyor öyle ikinciye de mustela kullanacağım şimdiden sipariş edeceğim çünkü fiyatlar artıyor yedekli dursun köşede
Rabiaa59 Mlk116 Merhaba. 🌼 İlk kızımda Mustela kullandık, 22 aylık oldu hâlâ kullanıyoruz. Çok memnunum. Şimdi ikinci kızımız doğacak, onda da bunu kullanacağım. Şampuanı, losyonu, pişik kremi vs hepsi çok güzel. 🥰
Mervekrmn @Mlk116 ben dalının goz yaktıgını duydum arkadasım eyup sabrı tuncerın dogal zentınyaglı bebek sampuanını onerdı ıcerısınde katkı maddesı goz yakma olayı yok onu aldım bende 😊
Ozlem2206 Mlk116 mustela aldım canım en çok sevilenlerden biriydi henüz bebeğim doğmadığı için deneyimlemedim ama kokusu çok hoş😊 sebamed de çok övülüyor onuda denemeyi düşünüyorum