caghan_annesi deletedmom87894 tam tarife bakıyodum bende merak etmiştim bu soruyla karşılaştım hahsh😂
Esrabozkurtt deletedmom87894 bir su bardağı ölçüsü (standart su bardağı) 200 ml o da su bardağından 3 parmak eksik sıvı yağa denk geliyor şimdi ölçü bardağıyla ölçtüm sizin için yanlışlık olmasın diye ☺️
deletedmom87894 caghan_annesi 😂😍bende nevzine gördüm programda 😂margarin yoktu acaba ne kadardır diye düşündüm yapıcam hemen 😂😂😂
deletedmom87894 Clk56 yok canım tarifte margarin yazıyo bende yok sıvı yağ ile yapacağım da ha tamam anladım😍teşekkürler cnm