Mberra123- 37 haftalık olan taze anneler bebeklerinizin boy kiloluları nasıl acaba sancılarınız başladımı 🌸🌸
Rabiaa59 Mberra123- Şu an 37+2 yiz. Haftaya çarşamba doğum olacak inşallah. En son 36+2 yken gitmiştim kontrole 2890 gr 49 cm demişti. İyi dedi ama bilemedim. Doğuma kadar 3 kiloyu geçer inşallah. 🌼
Zeysezer Mberra123- 37+5im 38de gidicem doktora 36+3de 2970 47cmdi valla sırt bel ağrısından ölüyorum bu aralar bazen de kasık ağrısı oluyor çatı ağrısı zaten 22.haftadan beri var
RHMYT Mberra123- en son 34+5 te gitmiştik 2651 Gr 47, 5 cm di. Yarın 37+0 olcaz kontrol var. Bakalım ne kadar büyümüş öğreneceğiz