19.haftadayım nerdeyse herşeyi unutuyorum. Kayınvalidemgilden çıkarken çantamı unutmuştum bir çok kez, hastanede giriş kısmında ev adresimi sordular öyle kaldım eşime baktım o söyledi 😂 vitaminlerimi almayı dahi unutuyorum. Eşim bişey söylüyor yada anlatmış oluyor sanki hiç söylememiş gibi söyledi mi ya oluyorum alıştı bir yerde bu duruma o da 😅 En ilginci bugün rüyamda ütüyü masada bırakıyorum gidip yatıyorum ama ütünün fişini çekmemişim hem fişten hemde ütüden alevler çıkıyordu 🤭🤦♀️ kurutma makinesini açık bırakmışım kendi kendine çalışmış en son sinirleniyordu çalışırken ne kadar uzun unuttuysam rüyamda bile devam ediyordu yani unutkanlığım.
Biraz önce de instagram da unutkanlık erkek bebek de çok görülüyor denmiş bizim cinsiyet henüz belli değil cinsiyete göre değişiyor mu bu durumlar 🤔