EgesMomm Canım kızlar kafam karışık yeni doğan bebeğe nasıl yastık kullanılmalı? Ya da kullanılmalı mı bu konuda siz ne düşünüyorsunuz? Kullanmasamda kusuğu falan boğabilir sanki 😿
Happybsrn EgesMomm bu yüzden reflü yatağı aldım en azından psikolojik olarak rahat ederim diye düşünüyorum
esraizmirli EgesMomm 9aylık oldu oğlum hala kullanmıyorum 2 yaşına kadar da kullanmayı düşünmüyorum önerilmiyor çünkü boğulma tehlikesinden dolayı☺️
Civcivinannesiii EgesMomm yenindogana yastik kullanilmaz omurga sagligi acisindan. Oyuzden reflu yatagi kullanin egimli oldugu icin emzirdikten sonra yan yatirmanizda faydasi oluyo
Rabiaa59 EgesMomm Yastık 1 yaşına kadar kullanılmamalı diye biliyorum ben. İlk kızımda kullanmadım bende. Yine kullanmayacağım. Kustuğunda boğazına kaçıp boğulma tehlikesi olmasın isterseniz reflü yatağı kullanabilirsiniz, ben öyle yapmıştım. ☺️
Anne_N 2 yaşa kadar kullanmayın. Ama yatağını 30 derece eğimli yapmak iyi olur. Reflü yatağı da olabilir.
EgesMomm Civcivinannesiii Evet ben de öyle biliyorum zararlı diye Reflü yatağı daha mantıklı bencede 🙂
Umudayolculuk36 EgesMomm ben yok denecek kadar imce yastık kullanıyorum e bebekde limonlusu vs var bilenler vardır ondan omuzlarına kadar koyuyorum bende korkıyorum mesela sırt üstü yatıramıyorım 😢😢
EgesMomm Umudayolculuk36 Annemler yastık kullanalım diyor bende omirilik gelişimini falan olumsuz etkilediği yazılarını okudum o yüzden karıştı kafam. Düz içi boş gibi kafa yastıkları var ya onlar nasıl olur acaba babyjemin.
3mlek2bebkannesi EgesMomm reflü yatağı aldığım için kullanmadım 6 aydan snra çok ince olucak şekilde kullandım
iremss EgesMomm omurga sağlığı için ortalama 2 yıl önerilmez kusma olayından korkuyosanızda reflü yatağı tavsiye ederim kurtarıcı
Anne_N EgesMomm rica ederim. Bu ikinci gebeliğim. Geçtik bu yollardan 😊 omurilik sağlığı için 2 yaşa kadar yastık kullanılmıyor. Sağlıkla büyütün yavrunuzu
momiesbabies EgesMomm evdeki normal yastığı alttan destekleyerek eğimli yaptım üzerinde uyuyor. reflüsü yok ama bazen kusuyor ne olur olmaz diye düz yatırmak istemedim. 3 aya kadar yastık kullanmak pek uygun değil araştırmalarıma göre
Ozlem2206 EgesMomm 2 yaşa kadar yastık kullanımı önerilmiyor ben reflü yatağı aldım onu kullanırım birde uyanıkken düz kafa yastığını kullanırım diye düşündüm şekil bozukluğu olmasın diye ama mutlaka uyurken yan yatırın allah korusun kusma ihtimalleri oluyor hep
Rabiaa59 dilaaaraozturk Hayır bu oluyor. Baş kısmı yüksek olduğu için kussa bile boğulma tehlikesi çok çok az. Bir de başını yan yatırıyordum sağa sola vs.