Kurabiyemmm Kızlar merhaba 8ocakta aşılama oldum bugün o günü de sayarsam 13.günüm test yaptım silik çıktı sizce bisiler var mi
2022bebeki Kurabiyemmm Asilamadan 12 gün sonra test yapmamı istemişti doktorum. Bence var kan verseniz iyi olur🤩
minigiminannesi03 Kurabiyemmm yarin 1 hafta olacak gün sayıyorum tuttu mu bilmiyorum çok merak ediyorum allahim isteyen herkese versin kan testi yaptir canim silik çıkmış inşallah gebesin
burcu_1322 Kurabiyemmm canım benimde 14. Günüm bende ilk yaptım tek çizgiydi sonra bi baktım ikinci çizgi silik çıkmış ilk defa böyle oldu kasıklarımda hafif ağrı oluyor ama ara ara belimde de yarın kan testi vereceğim varsa çıkar diye düşünüyorum senin ağrın falan var mı
Sinem_45 2022bebeki Benimde 10 ocakta oldu bekliyorum bende bir iki güne yaparım test belirtiniz var mı peki
Kurabiyemmm Adet olacakmisim gibi ağrı var karnimda yüzüm gözüm sivilcelendi off beklemek zor belirsizlik daha da zor Allah isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah
2022bebeki Kurabiyemmm daha test yapmadim canim haftaya regl günüme geliyor test günüm olmazsam yaparim hayal kırıklığı yaşarım diye korkuyorum🙈
2022bebeki Sinem_45 belirti mi bilmiyorum ama kasıklarım ağrıyor ve goguslerime dokunamiyorum aşırı hassas🙈 ben çatlatma ignesinin içindeki hormondandir diye düşünüyorum ama bilmiyorum
Sinem_45 Nurcnr28 Valla bende ne gelen var ne giden hiç belirtim yok sadece beyaz akıntım var sizde neler var
Nurcnr28 Sinem_45 valla bende o beyaz akıntı hafifledi gibi ama devam belim sırtım agrıyor sabah ta karnıma igne saplaması gibi agrılar girdi adım atamadım valla neden bilmiyorm onun dışında biraz yorgunluk var canım bişi yapmak istemiyor inşallah olumlu olur çatlatma iğnesinden 7gün geçti aşılama olalı 5. Gün olacak bugün bi ovulasyon testi yaptım tabiki koyu çıktı etkiler geçmemiş daha bakalım ne olacak 🤦♀️😩
Kurabiyemmm Benim göğüslerim aşırı derecede acıyor ağrıyor çamaşır kullanamıyorum ilk zamanlar çok kötüydü şuan eskiye göre bir tık daha iyiyim karnından sesler geliyor bide 😂 şimdi de adet sancısı gibi ağrı var. Bugün test yaptım ikinci çizgi silik çıktı
Sinem_45 2022bebeki Bende hiç belirti yok canım göğüslerimde hassas değil ama bugün sol kasigima bir iki kere bıçak saplanmasi gibi oldu
Kurabiyemmm 2022bebeki seni çok iyi anlıyorum benimde bugün regl günüm umarım ikimizde pozitif oluruz bakalım nasip kısmet artık
Nurcnr28 Sinem_45 bide benim etkiler 8 9 günde geçiyor bugün 7 .gün bakalım ne olcak testler de koyu gidiyor ama ovulasyon eyer değişmez giderse iyi olur 🤣🤣🤣🤲
2022bebeki Sinem_45 Belirti olmasi da kötü bence umutlandiriyor insanı. İnşallah emeklerimizin sonucunu alırız 🙏
Sinem_45 Nurcnr28 İnşallah pozitif olur canım 🙏Benim gelenim gidenim olmadığı için olumlu olacağını düşünmüyorum açıkçası 😂😂