Kubrakles çok geçmiş olsun canım inşallah biranönce atlatırsın benimde aşım yok bende korkuyorum olacağım diye Allah korusun bol c vitamini ve sıvı tüket birde bi tane macun görmüştüm trendyolda satılıyo covit olanlar ondan kullanıyormuş çok faydası oluyormuş hamileyken de kullanılıyor mu bilmiyorum bir araştır istersen kozalak macunu trendyolda var