lunam Canan Karatay ın bu konuda ki görüş ve düşüncelerini okuyup izleyebilirsiniz 3 aylık bebeğin şeker komasına falan girdiğinden bahşediyor bunları izleyip duyup endişe duymakta gayet haklıyım buraya da insanlara sorup bilgi edinmek ne yapacağım konusunda bi karar vermeye çalışıyorum video ve makalesini izleyip dinleyip bu konuda ki endişemden haklılık payım olduğunu anladınız umarım 🙏