Dün akşam ilk defa karnımda agri hissettim hareket ettikçe sanki dahada acıdi. Anlamadim ama ne oldugunu yarin doktor randevum var sorucam ama sizlerde olan varmi normalmi. Karın sertlmeşi icin suan erken diye dusunuyorum zaten domates kadar ama hissedemem sanki